بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان در حوزه "فناوری های زیست محیطی مرتبط با آب" با حضور 2984 غرفه‌دار و حدود 119هزار بازدیدکننده از 155 کشور با شعار "استفاده کارآمد و استفاده مجدد از منابع" به کار خود پایان داد.

یک منطقه استارت آپی با 49 استارت آپ از 16 کشور در کنار غرفه‌ی وزارت علوم آلمان و موسسات تحقیقاتی معتبر همچون فراونهوفر از ویژگی‌های بارز این رویداد بود که ایفات 2022 را به یک رویداد منحصر به فرد برای تبادل آخرین پیشرفت‌ها و فناوری‌های مرتبط در زمینه آب و محیط زیست تبدیل کرده بود. 15 غرفه مشترک بین المللی از اروپا و همچنین ژاپن، کانادا، کره جنوبی و نمایندگان سیاسی عالی رتبه از ایالات متحده، مصر، بلژیک، مالزی و همچنین وزرای محیط زیست برزیل و سنگاپور و بسیاری از نمایندگان به این رویداد سفر کردند.

غرفه شرکت هامون‌نایزه در طول 5 روز برگزاری نمایشگاه پذیرای حدود 500 نفر بازدیدکننده از کشورهای مختلف از سراسر دنیا شامل انگلیس، فرانسه، ایتالیا، سوئد و کشورهای حوزه بالکان مانند آلبانی، مجارستان و بلغارستان تا ترکیه، اردن، قطر و کشورهایی از قاره آفریقا و آمریکای جنوبی بود که در آینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات هنیکو به این کشورها خواهیم بود.  تجدید دیدار با مشتریانی از کشورهای اسپانیا، کرواسی، اسلونی، صربستان و اوکراین در زمینه نحوه ادامه همکاری‌ها و قراردادهای پیش‌رو از دیگر فعالیت‌های تیم هنیکو در طی برگزاری این نمایشگاه بود. 

 “مدیریت و همچنین راهکارهایی برای استفاده حداکثری از منابع و مواد خام و طراحی چرخه‌ی بسته (Close cycle)” شعار IFAT2024 است که کمتر از دو سال دیگر از 13 تا 17 ماه می در مرکز نمایشگاهی مونیخ برگزار خواهد شد.

منتظر دیدار شما در ایفات 2024...