نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوی رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

 


شرکت هامون نایزه با تکیه بر ماموریت خود  "رسالت ما، صیانت از آب" در پنجمین حضور خود در این نمایشگاه با توجه به معضل نگران کننده ی بحران آب در ایران ، و تکمیل زنجیره ی انتقال آب حضوری فعال در این نمایشگاه داشت. 

 

 

علی اکبر محرابیان وزیر محترم نیرو ضمن بازدید از غرفه شرکت هامون نایزه و گفتگو با جناب آقای مهندس تکیان مدیرعامل شرکت هامون نایزه، در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت در صنعت بزرگ آب و فاضلاب قرار گرفت.

 


از دیگر اتفاقات این نمایشگاه برگزاری همایش "رسالت ما صیانت از آب" در راستای انجام مسئولیت اجتماعی با موضوع خشکسالی و کمبود آب با سخنرانی دکتر حسنی و با  حضور متولیان صنعت آب و فاضلاب، توسط شرکت هامون نایزه برگزار گردید تا مشتریان با شرکت های تابعه و همچنین ضرورت استفاده از محصولات چدنی بیشتر آشنا شوند.