بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته‌ و همچنین تجربه متخصصین شرکت هامون نایزه پشتوانه محصولی جدید در حوزه صنعت برق گردید که نه تنها موجب شد کشور عزیزمان در زمره سه کشور تولید کننده محصول "پایه های چدن نشکن" در دنیا (پس از کشورهای ایالات متحده آمریکا و چین) معرفی شود؛ بلکه تولید پایه‌های چدن نشکن به عنوان یک راهکار نوآورانه در صنعت برق، امکان توزیع برق با ایمنی و صرفه اقتصادی بالا را فراهم آورد. به طور کلی پایه های برق چدن نشکن با هدف مقاوم سازی شبکه توزیع برق کشور طراحی گردیده و هدف اصلی آن افزایش طول عمر و ایمنی خطوط توزیع و کمک به نوسازی زیرساخت های فرسوده بخصوص در مناطق دارای آب و هوای نامساعد و خاک خورنده می باشد. شایان ذکر است این پایه‌ها، به علت عملکرد متمایز در آزمون‌های عملکردی پژوهشگاه نیرو، توانسته است اعتماد و رضایت متخصصان و مسئولین توزیع برق کشور را به خود جلب کند. 
در حال حاضر، پایه‌های برق چدن نشکن شرکت هامون نایزه در بسیاری از استان‌های کشور از جمله اصفهان، کرمان، خوزستان، مازندران، فارس، کردستان، سمنان و ... در مناطق مختلف با اقلیم‌ های متفاوت، با موفقیت به کار گرفته شده‌اند. به واسطه بازدهی عالی این پایه‌ها در آزمون‌های عملکردی و ثبت نتایج بیش از سه برابری نسبت به حداقل الزامات استانداردی، در برخی از استان‌ها مانند فارس و سمنان از این پایه‌ها در کاربردهایی استفاده شده است که فراتر از قابلیت‌ها و توانایی‌های معمول انواع دیگر پایه‌ها (مانند پایه های بتنی و چوبی) در کلاس‌های مشابه بوده است. طول عمر بالا، سهولت حمل و نصب به واسطه وزن پایین، استفاده از مواد اولیه قابل بازیافت (محصول سبز و با ارزش اسقاط بالا)، نمای ظاهری زیبا به واسطه ارائه در رنگ های متنوع و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، پایه‌های برق چدن نشکن شرکت هامون نایزه را به انتخاب اول بسیاری از مسئولین و متخصصان توزیع برق کشور تبدیل کرده است.

 استفاده از تکنولوژی های روز در صنعت آب و برق کشور نه تنها ما را در خدمت صادقانه به تامین و احداث زیر ساخت های اساسی کشور متعهد می سازد بلکه آینده ای درخشان را برای نسل های بعدی به ارمغان خواهد آورد. شایان ذکر  است در حال حاضر پایه های برق چدن نشکن مطابق با دستورالعمل شرکت توانیر با عنوان "دستورالعمل تعیین الزامات، معیارهای ارزیابی فنی و آزمون های پایه های چدنی" تولید می شوند؛ قرار است در آینده ای نزدیک با همکاری متخصصین شرکت های هامون نایزه و توانیر، دستورالعمل فوق بروز رسانی و قابلیت ها و عملکرد فوق العاده این پایه ها از جمله "امکان استفاده پایه در کلاس های کاری بالاتر" و "توسعه سبد محصولات جاری با اضافه شدن کلاس های کاری جدید با ارتفاع های متنوع" و ... به آن افزوده شود. 

شرکت هامون نایزه امیدوار است در کنار فعالان صنعت برق کشور با تولید و بکارگیری پایه های چدن نشکن، این صنعت را تبدیل به صنعتی ماندگار، ایمن، مهندسی، کم هزینه و مهم تر از همه "ملی" کرده و به هم وطنان عزیز در سراسر کشور خدمت رسانی کند.